Vikings of Kautokeino
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Vikings of Kautokeino

Det offisielle forumet til DET norske Age of Conan guildet
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Enda en poll: Det blåe designet på forumet!

Go down 
3 posters

Hva synes du om det BLÅ designet?
Kjempe - Fortsett sånn..
Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_lcap40%Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_rcap
 40% [ 2 ]
Bra - Men rom for forberedning...
Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_lcap20%Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Meh - Ikke noe ikke folk har sett før...
Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_lcap0%Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Greit - men kunne ha gjort det bedre selv...
Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_lcap0%Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Æsj! - Dette holder ikke mål! Du har SPARKEN...
Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_lcap40%Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_vote_rcap
 40% [ 2 ]
Antall stemmer : 5
 

AvInnlegg
ElliMann
Sjefsviking av Kautokeino
ElliMann


Antall Innlegg : 157
Join date : 28.04.2008
Age : 34
Bosted : Oslo

Enda en poll: Det blåe designet på forumet! Empty
PosteTema: Enda en poll: Det blåe designet på forumet!   Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_icon_minitimeFre Jul 11, 2008 12:28 am

Stem!



EDIT: Satt den opp på nytt etter gjorde om til hel blått ,for now.. -A
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Adriian
Blodtørstig Viking Leder
Blodtørstig Viking Leder



Antall Innlegg : 91
Join date : 18.05.2008
Age : 33
Bosted : Ændal - Æsdal

Enda en poll: Det blåe designet på forumet! Empty
PosteTema: Re: Enda en poll: Det blåe designet på forumet!   Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_icon_minitimeFre Jul 11, 2008 9:51 pm

Folk må gjerne komme med forslag til templates.. Jeg gjør dette bare fordi jeg syntest det er gøy,så jeg går utifra egne erfaringer over hva JEG selv liker.

Derfor må folk gjerne si hva de vil ha i templaten, sig forslag, bakgruns forslag,ja alt av forslag tas inn i tenking...

-Adriian


EDIT: Setter det tilbake til blå igjen frem til jeg får tid til og ta bilder og lage ny sigg, sorry elli,du liker bedre rød (grunnet temp) meeeen jeg skal skifte tilbake til rødt så fort har en rød sig,ellers ser det så jævlig ut.
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
keltheres
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 2
Join date : 23.06.2008

Enda en poll: Det blåe designet på forumet! Empty
PosteTema: Re: Enda en poll: Det blåe designet på forumet!   Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_icon_minitimeSøn Jul 13, 2008 12:55 am

Hmm jeg finner den blå skriften irriterende, slitsomt for øynene å se over titlene når skriften nesten blender innover i bakgrunnen. Fint om vi hadde en som passer litt bedre i kontras med det svarte..... Men det er altid fint med litt forandring ^^ (selv om det var litt mer behaglig med den gamle templates)
Til Toppen Go down
Adriian
Blodtørstig Viking Leder
Blodtørstig Viking Leder



Antall Innlegg : 91
Join date : 18.05.2008
Age : 33
Bosted : Ændal - Æsdal

Enda en poll: Det blåe designet på forumet! Empty
PosteTema: Re: Enda en poll: Det blåe designet på forumet!   Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_icon_minitimeSøn Jul 13, 2008 2:51 am

Bedre? Det som var med det gamle templatet,syntest jeg, var at det var rett og slett så dystert og kjedelig og se på at man ikke følte man hadde noe mening og komme dit,på en måte Smile
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Sponsored content





Enda en poll: Det blåe designet på forumet! Empty
PosteTema: Re: Enda en poll: Det blåe designet på forumet!   Enda en poll: Det blåe designet på forumet! I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Enda en poll: Det blåe designet på forumet!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Vikings of Kautokeino :: Age of Conan :: Generelt-
Gå Til: