Vikings of Kautokeino
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Vikings of Kautokeino

Det offisielle forumet til DET norske Age of Conan guildet
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Søknad: janho68 (INNVILGET)

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 12:33 am

Hu & hei! Søker herved om medlemsskap i VoK.

Navn: Jan Helge Øvrehus
Alder: 40 (tenk det!)
Bor: Trondheim
Fikk endelig kommet meg inn i Hyboria i dag! Spiller som Bear Shaman med en avatar ved navn Jardar. Har ikke spilt mye MMORPG før, men fikk sansen for RPG gjennom blant annet Oblivion på XBOX360. Hadde lyst å være med fra starten på det største "norske" spillet. Er en casual spiller, men håper jeg får lagt igjen noen minutter hver dag.


Mvh
Janho68
Til Toppen Go down
Teh one and only Eirik
Sjefsviking av Kautokeino



Antall Innlegg : 77
Join date : 28.04.2008

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 8:44 am

Level og server?
Til Toppen Go down
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 10:15 am

Sorry, ble litt ivrig! Kom meg inn for første gang i går. Er blitt level 5, men sjekket ikke hvilken server jeg havna på. Tror jaggu det var en tysk en!
Til Toppen Go down
ElliMann
Sjefsviking av Kautokeino
ElliMann


Antall Innlegg : 157
Join date : 28.04.2008
Age : 35
Bosted : Oslo

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 3:28 pm

Utrolig kult! Hadde vært en ære å spille med deg i guildet. Men først må du sørge for at du er på samme server som oss. Når man logger inn, skal man kunne se en liste med servere. Vi er på den som heter "PVP-RP Aquilonia".
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 4:49 pm

Det skal jeg få ordna opp i kveld!
Til Toppen Go down
Teh one and only Eirik
Sjefsviking av Kautokeino



Antall Innlegg : 77
Join date : 28.04.2008

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 5:31 pm

Btw, har du mic?
Til Toppen Go down
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 9:54 pm

Hei! Da er jeg på riktig server! Fant ikke ut hvordan jeg skulle flytte karakteren jeg ordna i helga over, men det gjorede ikke så mye. Lagde en ny Bear Shaman (Yallar) på RP Aquilonia og har spilt meg opp til Level 6. Ser på community at det kanskje ikke er den enkleste klassen i starten, men tror det blir bra reward senere.

Ja, jeg har mic - er spillet satt opp med egen talakanal, heller bruker dere en ekstern en, som Teamspeak?
Til Toppen Go down
Teh one and only Eirik
Sjefsviking av Kautokeino



Antall Innlegg : 77
Join date : 28.04.2008

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 10:04 pm

Vi bruker egen ekstern channel, last ned ventrilo, jeg godtar søknaden din, bare kom på servern, de står på guild forumene! Razz
Til Toppen Go down
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 10:18 pm

Nedlastet! Hvilken server kjører dere Ventrilo på?
Til Toppen Go down
Teh one and only Eirik
Sjefsviking av Kautokeino



Antall Innlegg : 77
Join date : 28.04.2008

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeMan Mai 19, 2008 10:55 pm

sjekk guild only forumene
Til Toppen Go down
ElliMann
Sjefsviking av Kautokeino
ElliMann


Antall Innlegg : 157
Join date : 28.04.2008
Age : 35
Bosted : Oslo

Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitimeTir Mai 20, 2008 8:39 am

Da var du inne! Welcome to the ranks! Vi kommer nå til å gi deg tilgang til guild-delen av forumet. Der vil du finne viktige announcements samt info om vår ventrilo server, passord, etc.

Ser frem til å møte deg in-game!

- Joakim
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Sponsored content





Søknad: janho68 (INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: janho68 (INNVILGET)   Søknad: janho68 (INNVILGET) I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Søknad: janho68 (INNVILGET)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Vikings of Kautokeino :: Age of Conan :: Join Vikings of Kautokeino-
Gå Til: