Vikings of Kautokeino
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Vikings of Kautokeino

Det offisielle forumet til DET norske Age of Conan guildet
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Bearshaman Class

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Adriian
Blodtørstig Viking Leder
Blodtørstig Viking Leder



Antall Innlegg : 91
Join date : 18.05.2008
Age : 33
Bosted : Ændal - Æsdal

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeTor Mai 22, 2008 7:23 pm

Bearshaman Class Bearshaman_okz_big


The spirit of nature is strong in Cimmeria and has begun to manifest itself amongst the barbarians of the north.

Bear shamans can inherit aspects of the great bear like claws, savage strength or adrenaline surges and use spirit totems that heal and counter-attack enemy blows. They can also gain the power to heal and eventually resurrect fallen companions.

Bear shamans are able to equip the heaviest priest armor (medium) and are the sturdiest of all the priests. Capable of mighty combos with their two-handed weapons, and a complement of druidic enchantments, this makes them fearsome enemies in combat. In common with other priests, they also have many healing powers.

Archetype: Priest

Permitted races: Cimmerian

Weapons: Two-handed blunts, bows, crossbows, and thrown weapons

Armor: Cloth armor, light armor, and medium armor
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeTor Mai 22, 2008 10:10 pm

Dette er den ene klassen jeg har valgt. Er fortsatt bare lvl 9. BS klassen sliter mot mobs på lave levels og det kan jeg skrive under på! - MEN har lest på det offesielle forumet at gevinsten på høyere levels er stor gjennom en super kombinasjon av Heals og headbashing feats. Planlegger nå å banke pantere i skauen til jeg når level 10 - før jueg fortsetter på solo quests.

Så, en utfordrende klasse som forhåpentligvis vil gi big rewards i team PvP på høyere levels. (PS! har ordna meg en Conquerer i tillegg - så jeg får tilfredstilt hack & slash urgen også!PS!
Til Toppen Go down
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeLør Mai 24, 2008 12:53 am

Nå sliter jeg litt med motivasjonen! Er stuck i en quest med en BS som har alt for lavHP ved level10!. Blir slått ut for et godt ord. Har spilt PvE på en annen server med en Conquerer og passerte lvl 10 uten problemer - greier meg mye bedre mot mobs og gjør mye mer skade med mye høyere HP. Vi får se hvor uttoldende jeg er med min stakkars Bear Shaman. Kan hende det er en for vanskelig klasse for meg.
Til Toppen Go down
Teh one and only Eirik
Sjefsviking av Kautokeino



Antall Innlegg : 77
Join date : 28.04.2008

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeLør Mai 24, 2008 1:52 am

Du kommer til å tjene en god del sennere i spillet, men jeg har hørt at det er vansklig i starten, lykke til! bounce
Til Toppen Go down
Adriian
Blodtørstig Viking Leder
Blodtørstig Viking Leder



Antall Innlegg : 91
Join date : 18.05.2008
Age : 33
Bosted : Ændal - Æsdal

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeLør Mai 24, 2008 2:54 am

Teh one and only Eirik skrev:
Du kommer til å tjene en god del sennere i spillet, men jeg har hørt at det er vansklig i starten, lykke til! bounce


Jepp det er vanskelig i starten men vel verdt det når gjelder senere / Endgame. .Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeLør Mai 24, 2008 4:28 pm

Onkidonk! Pustet dypt og sendte Yallar ut i krigen igjen. Kom meg endelig videre i SP storyen. Cluet et å ta dem en etter en, selv om det betyr å dø mange, mange ganger for så å springe tilbake inn i samme kampen igjen. Prøver også så langt det er råd å engage 1 AI i gangen. Så, gir ikke opp ennå!
Til Toppen Go down
ElliMann
Sjefsviking av Kautokeino
ElliMann


Antall Innlegg : 157
Join date : 28.04.2008
Age : 35
Bosted : Oslo

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeTor Mai 29, 2008 1:15 am

Good to hear! Don't quit Wink
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeTor Jun 12, 2008 10:30 pm

OK - det går fortsatt treigt med BS'en min (er når level 18) - men nærmer meg nå slutten på Tortage. Levelling går sakte da deg må ha noen pauser hvor jeg spiller et par tanks - bare for å fp følelsen av å slå inn noen hoder uten å dø! Men jeg skal komme meg ut av Tortage som level 20 som BS!
Til Toppen Go down
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeMan Jun 23, 2008 9:36 pm

Da er jeg endelig ute av Tortage! Får kjøre noen quests i nærheten der jeg er for komme meg litt opp i level. Går fortsatt sakte med meg. Får ikke spilt så mye som en ønsker.
Til Toppen Go down
ElliMann
Sjefsviking av Kautokeino
ElliMann


Antall Innlegg : 157
Join date : 28.04.2008
Age : 35
Bosted : Oslo

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeOns Jun 25, 2008 12:47 am

Godt å høre! Si ifra om en av de andre karakterene dine utenom mainen trenger guild invite.
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeFre Jul 11, 2008 10:01 pm

Ja, ja - holder meg fortsatt til BS'en min. Er nå level 24 - så her går det unna i svingene?!-NOT!! Hans ser no ganske ålreit ut likevel da!

[[img]Bearshaman Class Bs__2412[/img]
Til Toppen Go down
Yallar
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 20
Join date : 18.05.2008
Age : 56
Bosted : Trondheim

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeFre Jul 11, 2008 10:03 pm

Har forresten en annen Cimmerianer på vår server, kvinnelig sådan ved navn Heike. Spiller henne sånn av og til. Vet ikke om jeg skal ta med henne inn ennå.
Til Toppen Go down
Adriian
Blodtørstig Viking Leder
Blodtørstig Viking Leder



Antall Innlegg : 91
Join date : 18.05.2008
Age : 33
Bosted : Ændal - Æsdal

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeFre Jul 11, 2008 10:13 pm

Lag gjerene en Egen thread til characteren din Yallar,det fortjener du, din egen skryte page Very Happy Gjør det lettere for alle oss og holde styr og ^^
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
ElliMann
Sjefsviking av Kautokeino
ElliMann


Antall Innlegg : 157
Join date : 28.04.2008
Age : 35
Bosted : Oslo

Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitimeLør Jul 12, 2008 2:29 am

Definitivt Wink Adrian skrev en post på forumet om at alle skulle poste hvilken Class de var innenfor klasse-delen av forumet. Inkludert skulle være nåværende lvl slik at vi kan følge din progress gjennom dagene Wink Gjør gjerne det.
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Sponsored content





Bearshaman Class Empty
PosteTema: Re: Bearshaman Class   Bearshaman Class I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bearshaman Class
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Assassin Class
» Barbarian Class
» Conqueror Class
» Demonologist Class
» Guardian Class

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Vikings of Kautokeino :: Age of Conan :: Klasser :: Bearshaman-
Gå Til: