Vikings of Kautokeino
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Vikings of Kautokeino

Det offisielle forumet til DET norske Age of Conan guildet
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Xeshef
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 3
Join date : 26.05.2008

Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET) Empty
PosteTema: Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET)   Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET) I_icon_minitimeTir Mai 27, 2008 3:39 pm

Navn Mathias / Spankzors
Alder 15
Kjønn Male
Bosted Arendal
Interesser Basket, Spill MMORPG's
Hvorfor vil du joine VoK? Fordi jeg kjenner Eirik og André og Eirik har spurt meg flere ganger, om at AOC er bedre enn Warhammer Online
Hvilke andre MMORPG's har du spilt? WoW, 70 Retribution Paladin på Emerald Dream, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=Dudex
Hvilken level er din høyeste karakter i AoC for øyeblikket? Skal kjøpe spillet imorgen
Til Toppen Go down
ElliMann
Sjefsviking av Kautokeino
ElliMann


Antall Innlegg : 157
Join date : 28.04.2008
Age : 35
Bosted : Oslo

Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET)   Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET) I_icon_minitimeOns Mai 28, 2008 7:54 pm

Jeg må desverre meddele at du har ikke fått din søknad akseptert om å få joine VoK på dette tidspunkt. Du er nok litt for ung til å kunne kommunisere med oss på det nivået vi ønsker. Men prøv gjerne igjen senere Wink
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Xeshef
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 3
Join date : 26.05.2008

Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET)   Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET) I_icon_minitimeLør Mai 31, 2008 3:20 pm

:he he !: Tror du
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET) Empty
PosteTema: Re: Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET)   Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET) I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Søknad: Spankzors (IKKE INNVILGET)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Vikings of Kautokeino :: Age of Conan :: Join Vikings of Kautokeino-
Gå Til: