Vikings of Kautokeino
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Vikings of Kautokeino

Det offisielle forumet til DET norske Age of Conan guildet
 
IndeksIndeks  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Eirik og italia

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Teh one and only Eirik
Sjefsviking av Kautokeino



Antall Innlegg : 77
Join date : 28.04.2008

Eirik  og  italia Empty
PosteTema: Eirik og italia   Eirik  og  italia I_icon_minitimeMan Jun 30, 2008 8:47 pm

w00t, er nå på torp, en halvtime til flyet går, at har gått greit til nå, skal prøv å komme med bilder og annen informasjon om turen seinere Wink
Til Toppen Go down
Teh one and only Eirik
Sjefsviking av Kautokeino



Antall Innlegg : 77
Join date : 28.04.2008

Eirik  og  italia Empty
PosteTema: Re: Eirik og italia   Eirik  og  italia I_icon_minitimeTir Jul 01, 2008 11:17 pm

Kom fram i 10 tida om natt, kom paa er helt forferdlig hotell. Var der bare en natt da, Dro videre kl. 8 om morgene for aa hente leiebil, Etter vi hadde gjort det dro vi videre, vi kom i en laaang kò. (1 km paa en time) Men etter det var reisen grei, Spiste calzone til lunch og har nettopp spist pizza til midag, leiligheten vi er i naa er konge, fin utsikt og badebaseng. Til og med saann man vasker seg i rompa med paa badet xD

Snakkes snart,
Eirik
Til Toppen Go down
ElliMann
Sjefsviking av Kautokeino
ElliMann


Antall Innlegg : 157
Join date : 28.04.2008
Age : 35
Bosted : Oslo

Eirik  og  italia Empty
PosteTema: Re: Eirik og italia   Eirik  og  italia I_icon_minitimeTir Jul 01, 2008 11:36 pm

Haha, genialt! Thanks for the update, broh Wink
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
Adriian
Blodtørstig Viking Leder
Blodtørstig Viking Leder



Antall Innlegg : 91
Join date : 18.05.2008
Age : 33
Bosted : Ændal - Æsdal

Eirik  og  italia Empty
PosteTema: Re: Eirik og italia   Eirik  og  italia I_icon_minitimeOns Jul 02, 2008 11:24 am

Ass Shower ftw. ha ha , Bra dere har kommet frem da gøbben Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.vikingsofkautokeino.com
nikkopers95
Viking av Kautokeino (guild-medlem)



Antall Innlegg : 8
Join date : 26.06.2008
Bosted : Tønsberg/Torød

Eirik  og  italia Empty
PosteTema: Hmmm   Eirik  og  italia I_icon_minitimeOns Jul 02, 2008 12:41 pm

GL&HF (:
Til Toppen Go down
http://Catch-gamer.no
Teh one and only Eirik
Sjefsviking av Kautokeino



Antall Innlegg : 77
Join date : 28.04.2008

Eirik  og  italia Empty
PosteTema: Re: Eirik og italia   Eirik  og  italia I_icon_minitimeOns Jul 02, 2008 6:35 pm

Var i Pisa idag, drit by, Fult av negere som pròvde aa selge meg ting xD Tok en del bilder av ting, skal poste naar jeg kom hjem Wink
Var ogsaa i Luca idag, en mye penere by. 34 grader, varmt som et helvete. Var en del fine byggninger og noen av jentene var finere xD Skal snart ut og bade.
Ha en fin dag,
Eirik
Til Toppen Go down
Cyber
Viking av Kautokeino (guild-medlem)
Cyber


Antall Innlegg : 4
Join date : 21.06.2008
Bosted : Send PM for den

Eirik  og  italia Empty
PosteTema: Re: Eirik og italia   Eirik  og  italia I_icon_minitimeLør Jul 05, 2008 12:34 am

Haha... Kjøpte du noe av de negerne?? eller hva solgte de egentlig? Håper dere får en fin ferie fremover... ble lvl 50 idag og fikk bytta navn til Soverranger... det liker ikke Andrè og de fleste i guildet for det blir forvirrende når jeg og Andrè snakker sammtidig tongue Gm'en vil jo selvfølgelig ikke bytte navnet mitt tilbake eller til noe annet så har et STORT problem. Noen tips Idea Question


Ja btw her her bildet av den GM'en jeg snakka om for en stund siden... Han snudde seg når jeg skulle ta bilde av han, så forsvant han bounce scratch


Eirik  og  italia Cyber_11
Til Toppen Go down
Sponsored content





Eirik  og  italia Empty
PosteTema: Re: Eirik og italia   Eirik  og  italia I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Eirik og italia
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Vikings of Kautokeino :: Age of Conan :: Generelt-
Gå Til: